رژیم غذایی درست برای به تاخیر انداختن دیالیز

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

رژیم غذایی درست برای به تاخیر انداختن دیالیز

 

رژیم غذایی درست برای به تاخیر انداختن دیالیز

بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ترس که زندگی خود را به طور چشمگیری تغییر خواهد شد پس از dialysis.They قادر نخواهد بود برای لذت بردن از فعالیت های مهم است، مانند کار، زندگی خانوادگی دیالیز etc.Delaying مهم ترین مسئله که آنها want.Can راست رژیم غذایی تاخیر دیالیز است ؟

خوردن یک قالب سالم و تغذیه مناسب کلید به سلامت بهتر است. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توصیه می شود به منظور محدود کردن سدیم در رژیم غذایی کم نمک diet.A خود را می تواند حفظ از مایعات و pressure.It خون بالا را کاهش می دهد مفید برای محافظت از عملکرد کلیه و کاهش فشار در heart.Avoiding و فسفر بیش از حد پروتئین در رژیم غذایی نیز ممکن است پیشرفت کلیه disease.In انواع مختلف بیماری های کلیوی کند، توصیه های غذایی هستند نیز روغن different.Fish است اغلب به مردم با غلظت IgA Nephropathy.It پیشنهاد حاوی اسید چرب امگا 3 است که می تواند واکنش های التهابی در کلیه ها کاهش دهند و همچنین می تواند حفاظت از کلیه function.As وضعیت بیماران از فردی به فرد دیگر متفاوت است، آنها باید یک متخصص تغذیه برای یک برنامه رژیم غذایی شخصی مشورت و یا شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر در رژیم غذایی.

همراه با رژیم غذایی درست برای به تاخیر انداختن دیالیز، بیماران هنوز هم می تواند موارد زیر برای به تاخیر انداختن پیشرفت نارسایی کلیه و حتی جلوگیری از پیشرفت آن است.

کنترل علل بیماری های کلیوی

بیماران دیابتی باید سطح قند خون خود را در یک range.In علاوه بر این قابل قبول نگه دارید، هموگلوبین A1C باید زیر 6.5٪ نگه داشته و تستهای عملکرد کلیوی باید حداقل یک بار مهار year.ACE و ARBs می توانید از توابع از افراد مبتلا به دیابت محافظت انجام شده است.

فشار خون باید در 125/75 یا کمتر برای افراد مبتلا به مشکلات کلیوی که دیابتی یا 85/130 یا پایین تر برای کسانی که مبتلا به دیابت نیست، حفظ شود.

اگر نارسایی کلیه نفروپاتی IgA، نفریت لوپوس و سایر اختلالات ایمنی بدن همراه است، استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند که اغلب برای کنترل التهاب در کلیه ها تجویز شده است.

درمان

درمان نقش مهم ترین بخش در با تاخیر انداختن dialysis.If کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند، بیماران قادر خواهند بود به طور کامل جلوگیری از دیالیز. پس چه درمان برای شما مناسب است؟ لطفا ما در خط مشورت به طور مستقیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.